Toshiba
Nova referenčna zasnova vsebuje gonilnik vrat, optimiziran za poenostavljene aplikacije za zaustavljanje in zaklepanje, ki ne zahtevajo kontrole hitrosti.
Toshiba Electronics Europe GmbH („Toshiba“) je začela množično proizvodnjo integriranega vezja MOSFET gonilnika TB9103FTG, ki izpolnjuje standarde AEC-Q100 in je predstavljen v Toshibinem nedavnem referenčnem načrtu za krmiljenje DC krtačnih motorjev. Ta krmilna plošča prikazuje, kako lahko TB9103FTG omogoči kompaktnejše zasnove sistemov v aplikacijah za zaustavljanje in zaklepanje motorjev, ki ne zahtevajo kontrole hitrosti.
TB9103FTG je prilagodljiv kot enokanalni H-mostič ali kot gonilnik vrat z dvema polovičnima mostičema. V paru z zunanjim MOSFET-om lahko nadomesti mehanske releje in s tem izboljša zanesljivost opreme, saj zmanjša mehansko obrabo. Njegov nizki tok v stanju pripravljenosti dodatno prispeva k zmanjšanju porabe energije v načinu mirovanja. Naprava ima vgrajeno vezje polnilne črpalke za krmiljenje napetosti vrat zunanjih MOSFET-ov, ki poganjajo motorje. Poleg tega funkcija nadzora vrat varuje pred prehodnim tokom z dinamičnim prilagajanjem izhodnega časa signala vrat za MOSFET-e na visoki in nizki strani.
Gonilnik vrat TB9103FTG deluje pri temperaturah od -40 do +125 °C in je nameščen v prostorsko varčnem ohišju VQFN24, ki meri 4,0 × 4,0 mm. Z uporabo Toshibinega referenčnega načrta RD245 lahko DC krtačni motor krmilite z ročnim nastavljanjem stikal na plošči ali z zunanjim mikrokontrolerjem (MCU). Ta kompaktna referenčna plošča podpira tudi testiranje Toshibinih 10A XPN7R104NC in 20A XPH3R304PS močnostnih MOSFET-ov za krmiljenje motorjev. Plošča ima vezje za zaščito pred obrnjeno polariteto, ki je izvedeno z uporabo močnostnega MOSFET-a XPH1R104PS, medtem ko IC regulator napetosti TB9005FNG 5V omogoča delovanje te zasnove v širokem razponu vhodnih napetosti od 8V do 18V.
Več informacij je na naslovu:
https://toshiba.semicon-storage.com/eu/company/news/2025/03/automotive-20250313-1.html