Premo razvija trenutno najmanjši 35 A senzor za avtomobilsko industrijo. Največja višina senzorja je 8.5mm z manj kot 2,7 cm2 porabljene površine na tiskanem vezju.
Nov CS-100-AU tokovni senzor je načrtovan z nizkimi izgubami in visoko temperaturno stabilnostjo toroidnih feritnih jeder, ki omogočajo delovne frekvence nad 200 kHz pri temperaturah delovanja od -40 ° C do 155 ° C.
Natančno zaznavanje primarnih tokov (Premo senzor ima natančnost 2%) omogoča sistemu upravljanje napajalnega voda in še posebej regulacijo obremenitve, glede na to, da lahko nastavimo delovno obremenitev in optimalno delovno točko bodisi za povečanje moči ali za zmanjšanje porabe energije ali izgubne moči (senzor porabi manj kot 1 W). Predvsem pa je lahko senzor z nizkim DCR-jem (tipičen DCR pri Premo je 0.5 mOhm) učinkovito orodje pri ZVT in ZVS polno-mostični topologiji, s čimer se zmanjša stres pri visokofrekvenčnih preklopih MOFET-ov.

KLJUČNA DEJSTVA:
- Nazivni primarni tok 35 A RMS
- Razmerje navitij 1:100
- Induktivnost sekundarja > 4mH
- Enosmerna upornost primarja = 0,5 mOhm
- Enosmerna upornost sekundarja = 0,8 Ohm
- Kapacitivnost med primarjem in sekundarjem <7pF
- Prebojna trdnost med primarjem in sekundarjem > 3kVdc
- Temperatura delovanja: -40 o C do 155 o C
Industrijska revolucija, ki hitro spreminja sektor avtomobilske industrije, poskuša skrajšati čas načrtovanja in čas od zamisli do trga, ki naj bi bil prav tako čim hitrejši, pri tem pa si načrtovalci močnostne elektronike lahko pomagajo z standardizacijo.
2010_SE177_6 www.grupopremo.com