Farnell, vodilni distributer elektronskih komponent, nadaljuje razvojni proces in povečuje svoje spletno mesto kot vodilni v svoji industriji ter uvaja številne nove pobude in načine za hitrejšo in enostavnejšo izbiro ter naročanje izdelkov.
Uvedli so eQuote (ePonudbe), ki omogočajo strankam s spletnim računom, da pošiljajo ponudbe neposredno prek Farnellovega spletnega mesta. Na spletno ponudbo odgovorijo z e-sporočilom, v katerem je povezava – klik nanjo pomeni potrditev vseh podrobnosti ponudbe. Stranka lahko potem ponudbo doda drugi ponudbi ali jo spremeni, preden odda spletno naročilo. Registracija spletnega računa je končana hitro in enostavno prek spleta.
Na voljo je tudi nova razpoložljiva funkcija ‘kupili so tudi’. Ta uporabna funkcija strankam s spletnim računom namigne, katere izdelke, ki so povezani s temi, ki jih stranka kupuje, so kupovali drugi, in bi jih morda želele kupiti tudi same. Ta funkcija lahko prihrani dragoceni čas in potrebo po novih iskanjih.
Druga v nizu novih funkcij je predstavitev ‘proizvajalčevih izložb’, ki omogoča strankam hitro in enostavno navigacijo po izdelkih določene znamke ali določenega dobavitelja. Dostop do imen proizvajalcev je možen prek zavihka na Farnellovi domači strani – klik ustreznega zavihka vodi uporabnika do proizvajalčeve izložbe, s pasicami in povezavami do seznamov želenih kategorij izdelkov izbranega proizvajalca.
Funkcija ‘dodaj v nakupovalno košarico’ je naslednja novost in pomembna spletna izboljšava. Ta funkcija strankam omogoča, da dodajajo izdelke v svojo nakupovalno košarico, ne da bi zapustili trenutno stran. Pred tem so morali uporabniki oditi na drugo stran, da so lahko dodali želeni izdelek v košarico. Ta izboljšava omogoča strankam osredotočenost na njihov nakup, saj jim ni treba ponovno iskati strani z izbranim izdelkom.
Gareth Wray, vodja operacij eCommerce pri podjetju Farnell, je o najnovejših izboljšavah Farnellovega spletnega mesta povedal naslednje: »Nenehne izboljšave spletnih izkušenj so v našem poslovanju najpomembnejše, saj si prizadevamo za povečanje števila strank, ki se odločajo za izbiro in nakup prek spleta. Trenutno poteka več kot 55 % Farnellove prodaje v Evropi prek eCommerce in naraščanje števila teh transakcij priča o enostavni uporabi in učinkovitosti naše spletne ponudbe.«
Farnell nadaljuje postavljanje standardov za spletne transakcije 2010_SE172_7 www.farnell.com/si