0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaNoviceMedijski dan 2021 z domačimi in mednarodnimi medijskimi trendi

    Medijski dan 2021 z domačimi in mednarodnimi medijskimi trendi

    um feriMednarodni in domači gosti so spregovorili o izzivih in trendih digitalne prihodnosti v medijih in razvoju vizualnih komunikacij.

    UM FERI
    Avtor: Pia Prebevšek, dipl. inž. med. kom. (UN)
    E-pošta: pia.prebevsek@um.si
    2021-297-07

    Maribor, 20. maj – Letošnji Medijski dan 2021 je na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v spletnem okolju združil domače in tuje strokovnjake. Pod temo Mediji in komuniciranje: izzivi in trendi digitalne prihodnosti so svoje poglede, analize in refleksije predstavili programski direktor POP TV Branko Čakarmiš, ugledni profesor in avtor mnogih strokovnih knjig  Daya Thussu, grafični oblikovalec in vizualni umetnik Slavimir Stojanović Futro ter kreativni direktor Trampolin studia Tine Lugarič.

    Inštitut za medijske komunikacije FERI UM je po enoletnem premoru letos na daljavo povezal ugledne mednarodne in domače strokovnjake, njihove študente in druge obiskovalce, ki jih zanimajo aktualni medijski trendi. »Razmere so nam narekovale organizacijo Medijskega dne na daljavo, ki pa smo ga mednarodno obarvali z aktualnimi vsebinami in vrhunskimi govorci, ki prepoznavajo medijske trende na globalni ravni. Z dogodkom smo želeli pokazati, da je medijska industrija zahtevna, a navdihujoča, s seboj nosi odgovornost in moč, a obenem tudi mladim daje možnosti, da izrazijo mnoge talente« je povedala predstojnica Inštituta za medijske komunikacije izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer.

    Kot prvi je sedanjosti in prihodnosti televizije programski direktor POP TV Branko Čakarmiš, ki je izpostavil, da so odprti do mnogih idej, obenem pa jih poskušajo izpiliti do popolnosti, ko lansirajo oddajo: »Resničnostne oddaje so sedanjost in prihodnost, iščemo pa izvirne ideje,« je še poudaril Čakarmiš. Ugledni profesor na Hong Kong Baptist University in avtor mnogih knjig s področja medijev Daya K. Thussu je v analizi globalnih medijskih trendov posebej opozoril na problem cenzure spletnih medijskih kanalov v Aziji, razvoj in dostop do svetovnega spleta v največjih državah sveta ter spregovoril o zaskrbljujoči dominanci tehnoloških gigantov.

    V drugem delu Medijskega dne 2021 je v ospredje stopila vizualna govorica. Grafični oblikovalec in vizualni umetnik Slavimir Stojanović Futro je kot izhodišče svojega predavanja navedel podatke, da je 85 % komunikacije vizualne, da vsak dan sprejmemo 10000 vizualnih komunikacij in da nam ostane 8 sekund za komunikacijo. Kreativni direktor Trampolin studia Tine Lugarič je s svojo prezentacijo študentom dal pogum za vstop na lastno kreativno pot, ki pa zahteva izjemno dodano vrednost, presežek kreativnosti in predanost delu, kar je ponazoril z besedno zvezo: »Jump higher and have fun.«
    V popoldanskem delu Medijskega dne 2021 so udeleženci lahko obiskali dve delavnici. Prvo, z naslovom Vizualna poezija, je vodila finska grafična oblikovalka in vizualna umetnica Marion Robinson. Delavnico Učinkovita komunikacija na družbenih medijih pa je vodila direktorica za digitalni marketing in podjetniška mentorica Monika Horvat.

    Na fotografijah vas čaka grafična podoba letošnjega medijskega dne in študentki Janja Zadravec in Atena Bošnjak, ki sta sodelovali pri organizaciji in sovodili dogodek.

    Univerza v Mariboru | University of Maribor
    Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
    Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
    Koroška ulica 46, 2000 Maribor, Slovenija
    +386 2 220 7110

    https://www.feri.um.si