
Pred nekaj leti je bil v Svetu elektronike (št. 115) objavljen moj članek z naslovom „Avtomatske luči za avto“ , ki je reševal takratne zahteve. Skrbel je za to, da so se luči prižgale same, ko je nivo zunanje svetlobe padel pod nastavljeno mejo pod pogojem, da je bil motor v teku, poleg tega pa je skrbel tudi za vklop parkirnih luči. 
Veliko stvari lahko rešimo relativno enostavno, vendar – kako ugotoviti, če so žarnice res takšne, kot bi morale biti? Odločil sem se za merjenje porabe toka, ki teče skoznje, tako da lahko kontroliramo tudi število žarnic, okvare žarnic, morebitni kratek stik in celo to, da lahko glede na naraščanje toka porabe predvidimo, da bo žarnica pregorela. Lahko tudi spremljamo polnjenje akumulatorja in obveščamo o stopnji njegove napolnjenosti in podobno.
Nadzor luči v automobilu 2010_SE177_41 Avtor: Irfan Delalović
