0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaNovice„Super Cruise“ temelji na prometnih scenarijih iz realnega sveta

    „Super Cruise“ temelji na prometnih scenarijih iz realnega sveta

    Cadillacova tehnologija polavtomatske vožnje je v naslednji fazi testiranj. Razvoj Cadillacovega „Super Cruise“ polavtomatskega sistema za vožnjo je napredoval v naslednjo fazo razvoja, vključno z ocenjevanjem preizkusov v pravi vožnji. Pri Cadillacu ocenjujejo, da bi ta tehnologija lahko postala nekaj povsem običajnega že ob koncu tega desetletja.

    Slike niRaziskave in razvoj na področju aktivne varnosti pa sta že danes prinesla napredek pri novih Cadillacovih modelih vključno z inovativnima Safety Alert Seat and Driver Awareness in Driver Assist funkcijama.

    V tej naslednji fazi razvoja bodo inženirji vozili Super Cruise vozila v različnih okoljih in v vse bolj zahtevnih voznih razmerah za testiranje, kar jim bo pomagalo še izboljšati sistem.

    „Ker nenehno nadgrajujemo tehnologije, ki omogočajo Super Cruise, je zelo pomembno, da je posodobljen sistem izpostaviti različnim okoljem,“ je dejal Jeremy Salinger, vodja oddelka za raziskave in razvoj Super Cruise. „Najboljši način, da se doseže zanesljivo delovanje, je zbrati čim več podatkov v vseh mogočih pogojih, v katerih bi se predvidoma lahko znašli naši kupci.“

    Slike niSuper Cruise je sposoben polavtomatske vožnje, vključno z vožnjo v prostoročnemu pasu (hands-off lane), zaviranju in prilagajanju hitrosti v različnih voznih razmerah. Sistem je namenjen zmanjšanju obremenitve voznika pri vožnji na avtocestah, pri vožnji v strnjeni koloni in na dolgih potovanjih z avtomobili, vendar je pri tem še vedno potrebna voznikova pozornost.

    Cadillacova Super Cruise preskusna vozila uporabljajo združitev radarskih, ultrazvočnih senzorjev, kamer in GPS zemljevidov, ki so neopazno povezani in tik pred serijsko proizvodnjo.

    V razvoj Super Cruise je bilo doslej vključeno testiranje sistema na zaprtih progah, v simulatorju vožnje, kakor tudi omejeno število voženj po resničnih cestah. Ko bo GM končal testiranje sistema pričakujejo, da bodo skupno zbrali več sto tisoč kilometrov vožnje v različnih okoljih, kot so dnevna in nočna vožnja v različnih vremenskih in prometnih razmerah.

    Tudi ko bo Super Cruise na voljo že v serijsko proizvedenih vozilih, bo seveda še vedno potrebna voznikova pozornost, saj bo imel sistem tudi določene operativne omejitve, ki se nanašajo na zunanje dejavnike, kot so na primer promet, vreme in prepoznavnost označb voznih pasov. Kadar zanesljivih podatkov ne bo na voljo, ko na primer ne bo označbe voznega pasu, bo sistem voznika pozval, naj ponovno prevzame volan.

    „Super Cruise je zasnovan tako, da daje vozniku možnost prostoročne vožnje, ko sistem ocenjuje, da lahko to varno stori,“ je dejal John Capp, direktor za globalno aktivno varnostno elektroniko in inovacije pri GM. „Preden bomo ta sistem res serijsko vgrajevali v vozila, mora opraviti še mnoga stroga testiranja in tehnološka izpopolnjevanja.“

    Številne posamezne Super Cruise vgradne tehnologije so že na voljo v novih Cadillac XTS in ATSluxury limuzinah kot del obstoječega Driver Assist paketa. To je prvi Cadillacov sistem, ki uporablja združene različne senzorje za zagotavljanje odkrivanja tveganja za trčenje na celotnih 360 stopinjah okrog avtomobila in izboljšane funkcije za podporo vozniku med vožnjo.

    Super Cruise sposobnost polavtomatske vožnje dodaja tudi integracijo centriranja voznega pasu in tehnologijo, ki temelji na kamerah, ki so usmerjene v smeri vožnje in s katerimi odkrivajo označbe voznih pasov in drugih senzorjih za zaznavanje ovinkov in drugih posebnosti na cesti. Super Cruise bo za komunikacijo z voznikom uporabil tudi vrsto opozoril, ki temeljijo na raziskavah človeških dejavnikov, ki so jih opravili na testnih posnetkih in lastnem 360-stopinjskem simulatorju vožnje, ki temelji na gibanju in povzroči realno obnašanje in odziv voznika. Raziskovalci so uporabili simulator za merjenje odziva pogleda in gibanja oči pri vozniku in upravljanje interakcij v računalniško generiranih avtomatiziranih voznih razmerah.

    Študije človeških dejavnikov zagotavljajo večje razumevanje vpliva načrtovanja sistema vozila na voznika. Opravljeni testi v simulatorju omogočajo ovrednotenje določene tehnološke rešitve, kot je na primer opozarjanje voznika glede prevzema krmilnega sistema oziroma upravljanje volana že veliko prej, preden se bi začela prava serijska proizvodnja.

    „Voznike lahko med pol-avtomatsko vožnjo zamikajo tudi kakšna druga, sekundarna opravila, zato se moramo prepričati, da smo razumeli spreminjajoče se razmere,“ je dejal Daniel Glaser, specialist GM v Centru za inženiring varnosti. „V naših raziskavah, ki so potekale v simulatorju, razvijamo tehnike za obvladovanje vedenja ob opravljanju sekundarnih nalog, s čimer pomagamo pri našem razvoju tehnik za uporabo na pravi cesti.„

    „Super Cruise“ temelji na prometnih scenarijih iz realnega sveta

    Generals motors

    www.media.gm.com

    2014_SE221_10