Vsi, ki se že dalj časa srečujemo z mikrokontrolerji družine AVR, smo v kakšnem malo bolj zahtevnem projektu naleteli na različne omejitve, zaradi katerih končna rešitev ni bila tako preprosta in elegantna, kot je bila videti na začetku. Te omejitve so lahko velikost programskega ali delovnega pomnilnika, pomankanje ustrezne periferije, prenizka hitrost izvajanja inštrukcij, premajhno število vhodno/izhodnih priključkov in tako naprej. V takšnih primerih se vedno najde kdo, ki nam predlaga uporabo mikrokontrolerja iz družine AT XMEGA, ki “ima vse potrebno” in ga lahko programiramo v Bascom-AVR.

Srce in pamet te ploščice se nahajata v Atmelovem AVR® mikrokontrolerju ATxmega256A3BU, ki poganja FSTN LCD prikazovalnik z resolucijo 128×32 pikslov, bere analogni temperaturni senzor, kapacitivni senzor dotika in analogni senzor osvetljenosti okolice, upravlja z zunanjim flash pomnilnikom AT45DB642D, uporabnik pa ima na razpolago še tri mehanske tipke, štiri 8-bitne razširitvene vhodno-izhodne priključke, dve LED diodi, ki sta namenjeni eksperimentiranju in ju lahko sprogramiramo, kakor želimo in eno LED, ki označuje trenutni status.


Konektorji, prek katerih se lahko priključimo na posamezna vrata, so organizirani ravno obratno, kot smo tega navajeni pri našem MiniPin ali MegaPin plošči. Priključek 1 na konektorju je priključek PORTX.0 mikrokontrolerja, priključek 10 pa + napajanje na ploščici 3,3 V. Če boste priključili kakšnega od modulov, ki jih že uporabljate na MiniPinu ali MegaPinu morate paziti:
- obvezno obrnite priključke: pin 1 ploščatega kabla mora biti povezan s pinom 10 konektorja,
- program je v takšni obliki, kot je deloval na MiniPin ali MegaPin plošči potreben popravkov, ker so sedaj posamezni priključki vrat mikrokontrolerja priključeni na drugih lokacijah (glej tabelo popravkov!). To velja za vse ukaze, ki so povezani s posameznimi vhodi in izhodi na vratih, kamor bomo priključili modul.

