0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaNova številkaMelexis dopolnjuje svojo platformo senzorjev tlaka brez TIV

    Melexis dopolnjuje svojo platformo senzorjev tlaka brez TIV

    Melexis

    Podjetje Melexis je predstavilo dva senzorja relativnega tlaka s povečano odpornostjo na zahtevne medije. Senzorja dopolnjujeta platformo brez tiskanega vezja na trgu z najnatančnejšimi integriranimi vezji za senzorje tlaka, ki so bili kadar koli izdelani.

    Z uporabo teh senzorjev tlaka bodo lahko stranke in proizvajalci originalne opreme vse svoje aplikacije za krmiljenje ICE motorjev naredili bolj zelene s pomočjo enotne modularne tehnologije. Za dodatno olajšanje izvajanja so senzorji tovarniško umerjeni, možna pa je tudi kalibracija EoL (End of Line).

    Melexis, globalno podjetje za inženiring mikroelektronike, je družini senzorjev tlaka brez tiskanega vezja dodalo dva nova izdelka. MLX90823 [1] (analogni izhod) in MLX90825 [2] (digitalni SENT izhod) sta relativna senzorja tlaka, ki se lahko uporabljata v merilnem načinu (glede na atmosferski tlak) ali v diferenčnem načinu (z dvema spremenljivima ravnema tlaka). Za razliko od absolutnih senzorjev tlaka merijo razliko v tlaku med obema stranema senzorja. Te tovarniško umerjeni senzorji so namenjeni merjenju tlaka v razponu od 0,1 do 1,5 bara.

    Novi senzorji tlaka izkazujejo natančnost, ki v avtomobilski industriji do zdaj še ni bila dosežena. Dostop do stabilnih in natančnih podatkov o tlaku in temperaturi omogoča upravljanje motorja v celotni življenjski dobi. To proizvajalcem originalne opreme pomaga zmanjšati emisije pri zadnji generaciji avtomobilov z notranjim zgorevanjem. Ta družina senzorjev tlaka Melexis s konceptom “priključi in uporabi“ pokriva vse aplikacije za upravljanje ICE. Te vključujejo:

    Prezračevanje hlapov goriva in karterja: Za zagotavljanje, da se hlapi goriva v rezervoarju ali plini, ki uhajajo skozi bate, vrnejo nazaj v zgorevalno komoro in se tako prepreči njihovo sproščanje v ozračje.

    EGR, GPF/DPF: za zmanjšanje emisij NOx z zaznavanjem količine povratnih izpušnih plinov v sesalnem delu motorja in lovljenjem preostalih delcev v izpušnem filtru.

    Vbrizgavanje sekundarnega zraka (SAI): Za ohranjanje vozil v mejah emisij v vseh okoliščinah, tudi ko je motor hladen. Omogoča hitro segrevanje katalizatorja s tako imenovanim vbrizgavanjem sekundarnega zraka.

    (T)MAPA: Za spremljanje zraka, ki vstopa v motor, za natančno uravnavanje porabe goriva in s tem zmanjšanje porabe.

    Laurent Otte, višji vodja proizvodne linije pri družbi Melexis, je dejal: “S popolnim portfeljem izdelkov brez tiskanih vezij lahko stranke in proizvajalci originalne opreme obravnavajo vsako aplikacijo za merjenje tlaka. Stranke imajo koristi od platformnega pristopa z visoko stopnjo ponovne uporabe, kar zmanjšuje stroške razvoja in pospešuje čas za dajanje na trg.“

    MLX90823 in MLX90825 sta sestavljena iz vezja za branje senzorjev, digitalne strojne opreme, napetostnih regulatorjev, SENT ali analognih izhodnih krmilnikov ter vseh bistvenih pasivnih komponent. Za MLX90825 (izhod SENT) je na voljo predhodno kalibriran vhod termistorja (z negativnim temperaturnim koeficientom (NTC)). To strankam omogoča povezovanje NTC prek senzorja tlaka brez končne kalibracije.

    Vgrajeni so vrhunski mehanizmi za prenapetostno (+40 V) zaščito in zaščito pred reverzno napetostjo (-40 V). Zaradi tega obsega zaščite tehnologija omogoča, da tovornjaki postanejo okolju prijaznejši. Ti senzorji tlaka imajo temperaturno območje delovanja od -40 °C do 160 °C. Za kratek čas so lahko izpostavljeni celo temperaturi 170 °C, kar podpira zmanjšane arhitekture motorjev.

    Senzorski MEMS element v modelih MLX90823 in MLX90825 je sestavljen iz mikroobdelane membrane, ki je gravirana v silicijevo podlago. Membrana se odziva na vsako spremembo tlaka. Piezouporovni elementi, vgrajeni v membrano, so konfigurirani tako, da ustvarijo Wheatstonov mostiček, ki generira signal. Spremljajoča elektronika nato signal okrepi in ga pretvori v digitalno obliko. 16-bitna digitalna obdelava signalov (DSP) poskrbi za temperaturno kompenzacijo. Na koncu se rezultat posreduje prek SENT ali analognega izhoda.

    MLX90823 in MLX90825 sta bila razvita kot varnostni element zunaj konteksta (SEooC) v skladu s standardom ISO 26262. Podpirata sistemsko integracijo ASIL B za MLX90825 (SENT) in ASIL A za MLX90823 (analogno).

    “Dostop do družine senzorjev brez tiskanega vezja, ki pokriva tudi diferencialne načine, ustvarja nove priložnosti za naše stranke,“ je dejal Karel Claesen, produktni vodja za senzorje tlaka pri družbi Melexis. “Stranke imajo koristi od te edinstvene modularne tehnologije za pokrivanje zahtevnih aplikacij, kot so filtri za trdne delce za dizelske in bencinske motorje.“

    Povzeto po:
    https://tinyurl.com/2ytxpyfh

    Vir:

    1: https://tinyurl.com/3vfnwztb
    2: https://tinyurl.com/sd8rczaw

    https://melexis.com