0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaPredstavljamoPreizkušanje turboreaktivnih motorjev z NI CompactDAQ in LabVIEW

    Preizkušanje turboreaktivnih motorjev z NI CompactDAQ in LabVIEW

    Preizkušanje z novim sistemom za zajemanje podatkov, ki temelji na platformi NI CompactDAQ. Sistem, ki smo ga ustvarili s platformo NI CompactDAQ in okoljem LabVIEW, zmanjšuje porabo goriva in zmanjšuje izpuste CO2.

    Slike niRazširitev nabora nadzorovanih parametrov (na primer pretok goriva, tlaki, temperature, napetost in tok zaganjalnika/generatorja ter stanja kontaktov) obstoječega preizkusnega sistema, pri tem pa ohranjanje zmožnosti izvajanja rednih preizkusov turboreaktivnih motorjev med fazo prehoda s starega na novi sistem.

    Uporaba programske opreme za razvoj sistemov NI LabVIEW, sistema za pridobivanje podatkov NI CompactDAQ, pretvornika USB na RS485 in niza zelo natanÄŤnih tipal in merilnih pretvornikov za dopolnitev izvornega sistema za zajemanje podatkov z Ĺľelenimi parametri brez prekinitve pri dobavljanju motorjev strankam.

    Od leta 1953 je Aerostar SA velik ponudnik izdelkov, storitev in podpore za razliÄŤne letalske ter kopenske sile in trg civilnega letalstva (industrija in upravljavci) po vsem svetu. Glavna dejavnost polje je prenova turboreaktivnih motorjev za lovska letala, kjer smo popravili Ĺľe veÄŤ kot 6.000 enot.

    Naš prvotni preizkusni sistem za turboreaktivne motorje je bil star 40 let, vendar sta bila zgradba in težka oprema še vedno v dobrem stanju. Inštalacija za nadzor/beleženje podatkov je postala zastarela, številni parametri pa so se beležili ročno. Zelo dinamični parametri so se na primer beležili na film s snemalnikom podatkov tipa FDR, meritev pretoka goriva pa je temeljila na gravimetrični metodi (merjenje časa, v katerem motor porabi določeno količino goriva, kar se večkrat ponovi med delovanjem motorja).

    Slike niTo kompleksno inštalacijo smo intenzivno uporabljali, ko poraba goriva ni bila glavno vprašanje. Skupna poraba goriva za vsak motor znaša na desetine ton. Zdaj vsak odstotek zmanjšanja porabe goriva predstavlja pomembno znižanje stroškov zaradi vse višje cene goriva. Zmanjšanje porabe goriva pomeni tudi zmanjšanje izpustov CO2, kar je koristno za državo.

    Do konca leta 1990 nas je odpoved in zastarelost filmskega snemalnika tipa FDR prisilila, da ga zamenjamo z novim sistemom za beleĹľenje z naslednjimi lastnostmi:

    • Nove vrste tipal tlaka, temperature, tresljajev, vrtljajev in potiska.
    • Komercialni veÄŤnamenski (COTS) sistem za zajemanje podatkov z osmimi enotami za pridobivanje visokodinamiÄŤnih signalov iz novih pretvornikov.
    • Nadzorni raÄŤunalnik PC na osnovi procesorja Pentium s programsko opremo za zajemanje podatkov in podatkovno zbirko Visual Basic ter aplikacijo MATLAB® 4.2 za grafiko.

    V zadnjih so se na letalskem trgu pojavili novi izzivi zaradi posebnosti svetovnega gospodarstva. Nove zahteve, ki jih je treba izpolniti pri preizkušanju turboreaktivnih motorjev, zdaj vključujejo manjšo skupno porabo goriva pri preizkusnih zagonih motorjev, manjše izpuste CO2, manjše obremenitve s hrupom, večjo natančnost pri nadzoru postopka, samodejni izračun parametrov za poročanje, dostop do postopka preizkušanja na daljavo in video spremljanje motorja v vseh načinih delovanja.

    Celotni ÄŤlanek

    Preizkušanje turboreaktivnih motorjev z NI CompactDAQ in LabVIEW

    2012_SE202_38

    National Instruments d.o.o.

    www.ni.com/slovenia

    Tel: + 386 3 425 4200

    Brezplačna številka: 080 080 844