0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaNova številkaGUI-O in razvojni proces 2. del

    GUI-O in razvojni proces 2. del

    Avtor: Janez Pirc
    Ko je bila strojna oprema (HW) relativno draga, smo bili primorani optimizirati stroške. To je pomenilo, da smo funkcionalnost naprave in grafični uporabniški vmesnik (GUI) v celoti poganjali na istem mikrokontrolerju.

    HW arhitektura naprave
    Pri manj zahtevnih napravah je ta pristop deloval, vendar se je s kompleksnejšimi napravami in večjimi zahtevami po zmogljivejšem GUI kmalu pokazalo, da je takšna arhitektura omejujoča. Razvojniki so ugotovili, da hkratno poganjanje GUI in naprave na istem mikrokontrolerju prinaša kompromise. Izbira med manj zmogljivim grafičnim vmesnikom ali manj zmogljivim krmilnikom naprave ni bila sprejemljiva. Zato so sodobne in kompleksne naprave danes običajno opremljene z enim ali več mikrokontrolerji, medtem ko GUI poganja računalnik. Spremembo prikazuje slika 1 v prvem članku v Svet elektronike št. 336.

    V tem članku se bomo osredotočili na arhitekturo naprave z enim mikrokontrolerjem, ki nadzoruje delovanje naprave, medtem ko GUI poganja računalnik.

    Časovna optimizacija razvojnega procesa
    Optimizacija razvojnega procesa je ključnega pomena za učinkovito rabo virov. Ker je usposabljanje specialistov za različne tehnologije časovno zahteven proces, se razvijalci običajno specializirajo, nekateri se osredotočajo na razvoj programske opreme za mikrokontroler, medtem ko drugi razvijajo GUI na računalniku.

    Klasičen razvojni cikel, ki obsega zapis zahtev, izdelavo naprave in temeljito testiranje, se pri kompleksnih sistemih razbije na več pod ciklov. Posamezne sklope razvijamo ločeno v začetni fazi projekta, nato pa jih integriramo v celoto. Ta proces se lahko ponavlja večkrat.

    Ta vsebina je samo za naročnike

    Če želite odkleniti to vsebino, se naročite.