0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaProgramiranjeM5Dial – 5.del, krmilna aplikacija za upravljanje luči

    M5Dial – 5.del, krmilna aplikacija za upravljanje luči

    Avtor: dr. Simon Vavpotič
    e-mail: simon.vavpotic@gmail.com

    Kako načrtovati krmilno aplikacijo z grafičnim uporabniškim vmesnikom?
    V preteklem članku smo poznali, kako hitre in zanesljive so brezžične komunikacije z M5Dial? Katere so njihove prednosti in ali lahko v zidno konzolo vgrajen okrogli M5Dial krmilnik z barvnimi LCD zaslonom zanesljivo komunicira z različnimi krmilniki doma in upravlja tako luči kot gospodinjske aparate. Tokrat se lotimo načrtovanja krmilne aplikacije za M5Dial in njenega grafičnega uporabniškega vmesnika.

    Načrtovanje iz izris grafičnih elementov
    Grafični elementi so lahko zelo preprosti, lahko pa vsebujejo tudi fotografije ipd. GFX grafična programska knjižnica, ki je del M5Stack programskega sklada, je seveda na voljo tudi za M5Dial, vendar ne prek razreda Lcd, ampak razreda Display. Ker med primeri za M5Dial najdemo samo najpreprostejšega z izpisom teksta in nekaj grafičnih elementov, si lahko pri načrtovanju kompleksnejše grafike pomagamo tudi s primeri iz veliko obsežnejšega M5Stacka, pri katerih razred Lcd v programski kodi zamenjamo z Display. Toliko o osnovah, zdaj pa h konkretnemu primeru!

    V preteklem članku v SE332 ste si lahko ogledali shemo krmilnika luči, ki prižiga in ugaša tri LED trakove, obenem pa lahko nastavi tudi jakost osvetlitve z 256 nivoji. M5Dial z zaslonom občutljivim na dotik in rotacijskim enkoderjem je več kot dovolj zmogljiv za njihovo krmiljenje.

    Ta vsebina je samo za naročnike

    Če želite odkleniti to vsebino, se naročite.