Zaradi naraščajočih cen postajajo hibridni sistemi za električni prenos moči prevladujoči pri avtomobilskih aplikacijah. Hibridni sistemi za električni prenos moči nadomeščajo motorje z notranjim izgorevanjem s trifaznimi električnimi motorji na izmenični tok, ki ga napajajo številni akumulatorji. Bipolarni tranzistor z izoliranimi vrati (IGBT) je ključna komponenta v vezju pretvornika, ki pretvarja nizko enosmerno napetost iz akumulatorjev v visoko izmenično napetost, ki je primerna za poganjanje elektromotorjev.
Številni akumulatorji, elektromotorji in s tem povezane mehanične komponente hibridnega sistema za električni prenos moči zavzamejo kar veliko prostora. Z namenom, da bi omejili nadaljnje posege v potniško kabino teh tipično kompaktnih vozil, so pogosto namestili elektronske sisteme, vključno s tranzistorji IGBT, v bližino virov, ki oddajajo močno toploto.
Vsi tranzistorji IGBT z visoko močjo ustvarjajo veliko toplote med svojim normalnim delovanjem. Vendar je aplikacije v vozilih na hibridni pogon mogoče izpostaviti ekstremnim temperaturam v okolju, običajnih aplikacij pa ne. Proizvajalci avtomobilov morajo predvidevati, da se bodo njihova vozila uporabljala pri temperaturah v okolju pod –40 oC do 55 oC ali več. Poleg tega so lahko tranzistorji IGBT v predelu motorja, kjer lahko temperatura doseže 125 oC.
Tranzistorji IGBT, ki se uporabljajo v aplikacijah pri vozilih na hibridni pogon, bodo morali kljubovati tisoč termičnim ciklom od temperature okolice do delovne temperature in spet nazaj na temperaturo okolice. Med procesom termičnega cikla so različni materiali, ki sestavljajo tranzistor IGBT, izpostavljeni različnim stopnjam raztezanja in krčenja. To obremeni spoje med različnimi plastmi materialov v tranzistorju IGBT in spoji lahko počijo.
Vozila na hibridni pogon so nov izziv za proizvajalce bipolarnih tranzistorjev z izoliranimi vrati (IGBT) 2009_SE169_17Skupina za tehnični marketing Premier Farnell