0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaPredstavljamoDigi-Key v tem obdobju, polnem izzivov, vlaga v slovenski in vzhodnoevropske trge

    Digi-Key v tem obdobju, polnem izzivov, vlaga v slovenski in vzhodnoevropske trge

    Digi-Key Electronics
    Avtor: Arkadiusz Rataj
    2020_285_16

    Pandemija bolezni COVID-19 ustvarja nepredvidljivo in muhasto okolje za globalno trgovanje, zaradi česar lahko podjetja hitro zamika, da bi v tem času, polnem izzivov, mirovala ali se krčila, podjetje Digi-Key pa je odločeno, da bo ravnalo ravno nasprotno. Zdaj še bolj kot kdaj koli prej vlaga v svoje stranke tako, da jim zagotavlja nove vire, izdelke in orodja, vse s ciljem, da bi naredili vse, kar je mogoče, da bi usmerili in lokalizirali proces nakupovanja. Na kratko: zelo si prizadevajo ostati konsistenten in zanesljiv partner, kakršnega stranke trenutno najbolj potrebujejo.

    Digi-Key vlaga v lokalizirane vire

    Digi-Key ima ne samo lokalno prisotnost zaposlenih v vzhodnoevropski regiji, ampak so vse njegove linije izdelkov v celoti na voljo v franšizah in jih je mogoče večini strank dostaviti v 48 urah. Kot globalni distributer s celovitimi storitvami vlaga v vire, ki so potrebni, da se strankam zagotovijo tržne informacije, jamstvo kakovosti in visoki panožni standardi, ki še celo precej presegajo njihova pričakovanja.

    Kot dodano vrednost za stranke v Vzhodni Evropi Digi-Key zagotavlja pogodbo o dobavi blaga s plačanimi dajatvami (DDP). V skladu s to pogodbo podjetje prevzema vso odgovornost, tveganja in stroške, povezane s prevozom blaga, dokler jih kupec ne prejme, kar pomeni, da carinske dajatve plača podjetje Digi-Key.

    Nedavno je podjetje za vzhodnoevropske stranke predstavilo orodje Price and Availability[1](PandA). Orodje PandA omogoča strankam, da naložijo svoj seznam delov, ga interaktivno pregledujejo in zaključijo, dodajo dele v svojo košarico ter seznam prenesejo – s čimer se zagotovijo cene in razpoložljivost za več milijonov elektronskih komponent. Navodila za to orodje so na voljo tukaj[2].

    Drug nedavni dodatek v njihovo zbirko brezplačnih spletnih orodij in virov so rešitve API-jev. Če stranke do zdaj še niso slišale za vmesnik za namensko programiranje (API), kmalu bodo. Pravzaprav kaže, da bodo rešitve API-jev v naslednjih 10 letih postale ena najbolj prebojnih inovacij na trgu elektronike. Digi-Key je edini distributer elektronike, ki svojim strankam ponuja celovito rešitev (ali zbirko) API-jev v realnem času – in to povsem brezplačno. Samo vprašanje časa je, kdaj bodo temu sledili tudi drugi distributerji elektronike, in ko bodo, panoga elektronike nikoli več ne bo enaka.

    Povedano na preprost način, je API povezava med več računalniki oziroma je upravitelj, ki povezuje digitalne vire. Gre za procesno opravilo, ki omogoča povezovanje računalnikov in skupno rabo podatkov. Rešitve API-jev ne izboljšujejo samo hitrosti, učinkovitosti in stroškov, ampak tudi natančnost. Od natančnosti, ki jo prinaša ta povsem digitalna rešitev, ima korist celotna dobavna veriga, še najbolj očitno pa končna stranka.

    Trenutno Digi-Key ponuja največje število API-jev na trgu in to v realnem času, zaradi česar strokovnjaki za nabavo porabijo manj časa za utrudljive procese pridobivanja cen in se lahko naslonijo neposredno na digitalne rešitve tega podjetja. Povezljivost z API-ji je mogoče implementirati na tri različne načine – odvisno od velikosti in potreb podjetja. Stranke lahko API implementirajo prek lastnih notranjih virov, s podpogodbo z zunanjo skupno razvijalcev ali z uporabo rešitev programske opreme tretjih oseb s seznama kvalificiranih partnerjev[3] podjetja Digi-Key.

    Uporaba rešitev API-jev podjetja Digi-Key je brezplačna, podjetja, ki želijo izvedeti več o tem, pa lahko obiščejo spletno stran https://www.digikey.si/api. Stranke, ki jih zadeva zanima, lahko prenesejo tudi brezplačno e-knjižico[4] in preizkusijo brezplačen izračun donosnosti naložbe[5], ki prikaže, koliko bi lahko prihranile v enem letu, če bi uvedle uporabo storitve Price and Availability podjetja Digi-Key in API-je za naročanje. Stranke, ki so uporabile izračun, so v povprečju dobile rezultat od petdeset do sto tisoč dolarjev prihranka pri stroških zaradi uvedbe rešitev API-jev.

    Digi-Key stranki olajša zadeve

    Podjetje posluje že skoraj 50 let, zato zares razume svoje stranke. Ko se stranka razvija, pa spremlja, kaj potrebuje danes in kaj bo potrebovala v prihodnosti. Ena od potreb strank, ki so jo nedavno predvideli, je združitev več pošiljk (MSC). Na to potrebo so se odzvali tako, da so ponudili možnost združitve naročil podjetja in stranki omogočili dva do tri dni časa za združitev – odvisno od števila tedenskih računov. Izberejo lahko dva dneva v tednu in vsa njihova naročila se združijo na ta dva dneva, zaradi česar stranki ne bo več treba povpraševati naokoli po svoji zaposlenimi ekipi, če še kdo potrebuje kaj od podjetja Digi-Key. To je še posebej koristno v trenutni sezoni, ko si podjetja morda prizadevajo zmanjšati stike in tudi čas, ki ga preživijo v pisarni v pričakovanju pošiljk.

    Digi-Key ponuja visoke ravni prilagodljivosti glede delov, po katerih je največje povpraševanje, s čimer strankam zagotavlja izjemne ravni prilagodljivosti, še posebej na tem turbulentnem trgu. Nedavno so tudi znižali prag za naročanje za Slovenijo na 50 EUR in vse časovne okvire dobave za vse vzhodnoevropske stranke, s čimer so omogočili naročilo manjših količin in hitrejše čase dobave, pri čemer njihov tipični cikel dobave traja 48 ur ali manj.

    Nedavno so za vse stranke uvedli orodja za spletno načrtovanje[6] v lokalnih valutah, ki strankam omogočajo načrtovanje in oddajo naročil za do šest mesecev vnaprej v lokalni valuti. Medtem ko se podjetja še naprej spoprijemajo z nepredvidljivostjo zaradi epidemije bolezni COVID-19, se je podjetju Digi-Key zdelo, da je v tem času pomembno strankam omogočiti več nadzora nad procesom nakupovanja, kjer je to mogoče. Nova spletna rešitev za načrtovanje pošiljk je uporabniku prijazna in samopostrežna.

    Digi-Key vlaga v rast skladišč
    Na sedežu podjetja, v kraju Thief River Falls, v Minnesoti, trenutno poteka eden največjih gradbenih projektov v Združenih državah – gradnja distribucijskega centra za izdelke na 204.500 kvadratnih metrih površine, ki ga bo z njihovim obstoječim sedežem in skladiščem na 93.000 kvadratnih metrih površine povezoval sistem potniških in tovornih kapsul po žičnici.

    Podjetje je zavezano nenehnim prizadevanjem k odličnosti, saj skrbi za več kot 700.000 strank po vsem svetu in ima globalno več kot 4400 zaposlenih, ta naložba v novi vrhunski kompleks, vredna 400 milijonov USD, pa je odličen primer, ki dokazuje, da podjetje to obljubo tudi drži. Novi distribucijski center za izdelke se bo ponašal s številnimi naprednimi tehnologijami, ki so zasnovane tako, da bo lahko podjetje s še večjo storilnostjo in zmogljivostjo še bolje služilo svojim strankam in članom ekipe.

    Digi-Key 99,9 odstotka od svojih več kot 5,3 milijona naročil letno odpošlje s sedeža podjetja v kraju Thief River Falls. Širitev bo še naprej omogočala prevzem, pakiranje in pošiljanje naročil neposredno iz kraja Thief River Falls v 20 minutah in dostavo strankam po vsem svetu v 48 urah.

    Gradnja novega kompleksa se je začela aprila 2018, pričakuje pa se, da se bo odprl in začel delovati do julija 2021. Fizična zgradba je končana, trenutno pa poteka namestitev regalov, inteligentnih prenosnih sistemov in druge opreme za avtomatizacijo. Ta projekt je odličen primer, ki kaže, kako podjetje svojo poslovno inteligenco, osredotočeno na stranke, združuje s tehnologijo, da bi še naprej povečevalo kakovost in učinkovitost.

    Digi-Key ostaja konsistenten tudi v časih, kot jih do zdaj še nismo doživeli
    Nihče ni mogel predvideti epidemije virusa, ki povzroča bolezen COVID-19, vendar se je model podjetja Digi-Key v trenutnih razmerah izkazal zelo dobro. Njihov poslovni model z bogato zalogo je zagotovil odlično podporo strankam, saj jim je omogočil dostop do vsega, kar so potrebovale, takrat, ko so to potrebovale. Podjetje trenutno globalno ponuja več kot 10 milijonov izdelkov več kot 1000 proizvajalcev kakovostnih blagovnih znamk, pri čemer je več kot 2,2 milijona izdelkov na zalogi in na voljo za takojšnje pošiljanje (v 48 urah za vzhodnoevropske stranke). Ta model, osredotočen na zalogo, v kombinaciji s spletnimi in lokaliziranimi storitvami za stranke, je prispeval k zanesljivi in konsistentni uporabniški izkušnji v turbulentnih časih.

    Oddaljeni sedež podjetja v ZDA je tudi pomagal ublažiti učinke epidemije bolezni COVID-19 na njihovo dobavno verigo. To je podjetju, v kombinaciji z njihovimi močnimi logističnimi partnerstvi, pomagalo zagotoviti, da je ostalo konsistenten in zanesljiv distributer, kar stranke trenutno obupano potrebujejo. Na svojem spletnem mestu so vzpostavili stran z viri o bolezni COVID-19[7], ki jo posodabljajo z odgovori na najpogostejša vprašanja in najnovejšimi informacijami vladnih organizacij, panožnih zvez ter partnerjev, ki izvajajo dostavo, in dobaviteljev. Stranke vabijo, da si ogledajo te informacije, saj so na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, hkrati pa ponujajo tudi podporo za stranke po telefonu in e-pošti ter prek klepeta v živo in forumov. Tukaj boste dobili odgovore na vsa svoja vprašanja.

    2020 je že postalo edinstveno leto, vendar podjetje poleg soočanja s temi novimi izzivi z inovativnimi novimi rešitvami nadaljuje tudi naložbe v svoj preizkušen poslovni model, s katerim zagotavlja konsistentnost in učinkovitost za svoje stranke. V zadnjih dveh letih so prav tako dodali več kot 200 novih dobaviteljev in 300.000 novih izdelkov.

    Kot zadnje bodo svojim strankam pomagali tudi racionalizirati profile dobaviteljev z razširitvijo prek tradicionalnih blagovnih znamk komponent v druge panoge poleg inženiringa, projektiranja in proizvodnje. Širitev je del pobude DK+, ki predstavlja nenehno rast podjetja Digi-Key kot distributerja svetovnega razreda, ki zagotavlja izdelke, storitve in rešitve za vse faze ekosistema tehnoloških inovacij.

    Čeprav se zdi, da se trg vsa dan spreminja, potreba strank po konsistentnosti in zanesljivosti ostaja enaka. Stranke še naprej dajejo prednost partnerjem, ki zagotavljajo pravočasno dobavo, konkurenčne cene in je z njimi preprosto poslovati. Ne glede na stanje trga, zaveza podjetja Digi-Key, da bo doseglo in še preseglo te potrebe, tudi danes in vedno ostaja v ospredju.

    Arkadiusz Rataj je vodja prodaje pri podjetju Digi-Key Electronics, kjer je odgovoren za regijo Srednje in Vhodne Evrope ter Turčije, strankam in partnerskim dobaviteljem pa prinaša prednosti svojih 13-letnih izkušenj v nabavi, pridobivanju ugodnih cen in poslovnih odnosih v panogi elektronike. Digi-Key je eden največjih distributerjev elektronskih komponent na svetu, ki ponuja celovite storitve in več kot 8,9 milijona izdelkov več kot 1000 proizvajalcev kakovostnih blagovnih znamk, od katerih jih ima več kot 1,8 milijona na zalogi ter na voljo za takojšnje pošiljanje.

    Povezave:
    1: https://bit.ly/34TEtAl
    2: https://bit.ly/2XK76Ov
    3: https://bit.ly/2z67pJj
    4: https://bit.ly/3et2OBd
    5: https://bit.ly/3evlsIP
    6: https://bit.ly/3afqBBe
    7: https://bit.ly/2zbp2rr

    www.digikey.com