0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaNoviceSony predstavil visoko občutljiv CMOS slikovni senzor za avtomobilski sektor

    Sony predstavil visoko občutljiv CMOS slikovni senzor za avtomobilski sektor

    Sony je pričel s trženjem prvega visoko občutljivega CMOS slikovnega senzorja, namenjenega avtomobilskim kameram, ki blaži učinke LED utripanja, hkrati pa omogoča HDR posnetke visoke kvalitete. Sony je napovedal pričetek trženja novega CMOS slikovnega senzorja s 2,45 milijona slikovnih pik za avtomobilske kamere, ki nosi oznako IMX390CQV 1 / 2,7. Sony je začel prve vzorce pošiljati v maju 2017.

    Slike niNovi slikovni senzor je opremljen s funkcijo zmanjševanja vpliva LED utripanja, ki zmanjšuje trepetanje pri snemanju LED znakov in prometne signalizacije, kot tudi funkcijo HDR s 120 dB širokim dinamičnim območjem snemanja. IMX390CQV je prvi primer senzorja v tej veji industriji, ki lahko hkrati blaži LED utripanja in omogoča HDR snemanje, kar je sposobnost, ki jo omogoča Sony-jeva edinstvena metoda strukture in izpostavljenosti pikslov. Prav tako ponuja zmogljivost visoke občutljivosti, ki omogoča visoko kakovostne barvne posnetke v izjemno slabih svetlobnih pogojih, celo pri 0,1 luksa, kar je enakovredno svetlobi mesečine.

    V zadnjih letih se je uporaba LED izjemo razširila pri prometnih znakih in signalih, pa tudi pri sestavnih delih vozil, kot so žarometi in zavorne luči. Drug trend je povzročil naraščajočo potrebo po avtomobilskih kamerah, ki bi jo lahko uporabili za zajemanje visoko kakovostnih slik s širokim dinamičnim razponom, celo v primerih dramatičnih razlik svetlobnih pogojev, kot se na primer pojavijo podnevi ob vstopu ali izstopu iz predorov. To tipalo za reševanje tovrstnih situacij istočasno uporablja funkcijo zmanjševanja LED utripanja in HDR funkcijo, ki zagotavlja bolj natančno prepoznavanje v različnih resničnih prometnih okoljih, s katerimi se vozniki srečujejo.

    Za senzor IMX390CQV načrtujejo, da bo izpolnjeval zahteve AEC-Q100 Grade 2 avtomobilskih testov zanesljivosti elektronskih komponent že to poslovno leto. Še več, s tem novim izdelkom je Sony predstavil tudi razvojni proces, ki je v skladu z ISO26262 avtomobilskimi funkcionalno varnostnimi standardi, katerih namen je doseči visoko raven kakovosti oblikovanja-načrtovanja izdelkov, ki so namenjeni avtomobilski industriji. Novi senzor zadovoljuje tudi funkcionalno raven varnostnih zahtev ASIL C. Z izpolnjevanjem teh standardov in zahtev glede kakovosti avtomobilskih sestavnih delov, je izdelek pripravljen za uporabo pri kamerah za zaznavanje dogajanje pred vozilom, za sisteme voznikove napredne asistence (ADAS) in kamere za sisteme spremljanja s kamero (CMS), ki lahko osebe in ovire okrog vozila prikažejo na zaslonu v avtomobilu jasno vidne. Pričakujejo veliko rast aplikacij prav na tem področju, namreč kot nadomestek klasičnih vzvratnih ogledal.

    Glavne značilnosti

    Slike niHkratni funkciji zmanjševanja LED utripanja slike s HDR dinamiko. To tipalo uporablja originalno Sony-jevo metodo strukture in izpostavljenosti točk zaznavanja, s čimer jim je kot prvemu proizvajalcu doslej uspelo doseči izvajanje obeh funkcij hkrati, torej zmanjševanje vpliva LED utripanja skupaj s HDR posnetki. LED znaki in LED luči avtomobilov pred in za vozilom je mogoče natančno in zanesljivo prepoznati, ob tem pa široko dinamično območje omogoča zajem slik brez izgube poudarkov ali izgube podrobnosti v sencah, kadar gre za primere dramatične spremembe kontrastov, na kakršno na primer naletimo ob vstopu ali izstopu iz tunelov.

    Ublažitev LED utripanja

    V sodobnih prometnih okoljih se za prometne znake in signale vse pogosteje uporabljajo LED, prav tako pa tudi v avtomobilski industriji v žarometih in kot zadnje luči. To pomeni, da mora biti avtomobilska kamera sposobna natančno zaznati te elemente. Vendar pa pri tem ne moremo mimo dejstva, da LED neprestano utripajo z zelo visoko frekvenco, ki to utripanje naredi človeškim očem neopazno, vendar lahko ustvarjajo moteč učinek znan kot LED utripanje, če jih s kamero ujamemo na posnetek. LED lučka, ki jo ujamemo s povprečnim CMOS slikovnim senzorjem, pogosto kaže utripanje, ki onemogoča natančno prepoznavanje signalov in okoliških avtomobilov. Novi Sony-jev slikovni senzor se je te problematike lotil tako, da je med snemanjem čas osvetlitve daljši od frekvence LED utripanja, s čimer se zmanjša verjetnost, da bomo opazili utripanje.

    Opomba: Ublažitev utripanja iz LED svetlobnih virov (s frekvenco utripanja > 90 Hz), kot je določeno v EN12966.

    Funkcija 120dB HDR

    Slike niAvtomobilske kamere morajo biti sposobne zajemati jasne skupne slike z minimalnim šumom, brez izgube podrobnosti v sencah in brez izgube podrobnosti na najbolj osvetljenih delih slike, tudi v primerih dramatičnih razlik, do katerih najpogosteje prihaja ob vstopu ali izstopu iz predorov podnevi ali vožnji v urbanih območjih ponoči. Novi slikovni senzor ima originalni Sony-jev način strukture in izpostavljenosti točk zaznavanja, ki zagotavlja funkcijo HDR z do 120 Db širokim dinamičnim razponom območja snemanja z minimalnim šumom.

    Visoka občutljivost 1,953mV (standard F5.6)

    Novi slikovni senzor je opremljen z vezji, ki imajo izboljšano učinkovitost pri pretvorbi elektronskih signalov, ki jih sprejmejo iz fotodiod v napetostne signale. To prinaša najvišjo občutljivost, približno 1,5-krat višjo kot je običajna pri podobnih slikovnih senzorjev v razredu 2,0 milijonov slikovnih pik za avtomobilske kamere (po Sony-jevih raziskavah). Ta sposobnost omogoča senzorju zajemanje visoko kakovostne barvne slike tudi v izjemno slabih svetlobnih pogojih, celo pri 0,1 luksa, kar je enakovredno mesečini, s čimer se močno poveča zanesljivost kamere pri prepoznavanju oseb in ovir.

    Poleg tega se je organizacija EURO NCAP (organizacija, ki je vključena v ocenjevanje avtomobilske varnosti v evropskih državah) odločila, da v letu 2018 vključi v ocenjevanje tudi pešce v nočnih urah, kar naj bi bil cilj za preverjanje učinkovitosti sistemov za preprečevanje trčenja s samodejnim zaviranjem. Od zdaj naprej bo to na trgu avtomobilskih kamer vplivalo na povečano povpraševanje po kamerah z najvišjo mogočo občutljivostjo in zmogljivostjo zajemanja visokokakovostne slike.

    Skladnost s standardi kakovosti za uporabo v avtomobilski industriji še za to poslovno leto je načrtovana izpolnitev vseh AEC-Q100 Grade 2 zahtev glede zanesljivosti elektronskih komponent v avtomobilski industriji razvojni proces je v skladu z ISO26262 avtomobilskimi funkcionalno varnostnimi standardi, kar ima za posledico visoko stopnjo kakovosti projektiranja senzor izpolnjuje ASIL C funkcionalno varnostne zahteve

    Sony predstavil visoko občutljiv CMOS slikovni senzor za avtomobilski sektor

    www.sony.com

    2017_SE253_9