0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaNoviceSrdit boj za drugo mesto

    Srdit boj za drugo mesto

    Chrome je po priljubljenosti v šestih mesecih pridobil dobrih pet odstotnih točk. iPROM ugotavlja tudi, da je skoraj polovica uporabnikov vedno prijavljena v svoj račun na Facebooku.

    Spletni brskalnik Chrome je po priljubljenosti v šestih mesecih pridobil dobrih pet odstotnih točk. Največji tržni delež prevzema Microsoftovemu Internet Explorerju, ki je kljub izdaji različice 10, ki so jo mnogi ocenili kot dobro izboljšavo na področju hitrosti in stabilnosti, še vedno v padanju. Internet Explorer že od začetka iPROM-ovega spremljanja statistik kaže negativni trend, ugotavlja raziskava, ki spremlja tehnološke značilnosti spletnih uporabnikov.Slike ni

    Na prvem mestu po priljubljenosti suvereno ostaja Firefox, in sicer s 37 odstotki. Chrome je z 29,26 odstotka le slabo odstotno točko za Internet Explorerjem, ki je v septembru dosegel 30,81 odstotka vseh dostopov. Google Chrome je sicer v letošnjem letu že prehitel Internet Explorer, ko je julija dosegel najvišjo točko z 31,28 odstotka, a se v zadnjih treh mesecih kaže manjši upad njegove priljubljenosti.

    Slovenski spletni uporabniki so med brskanjem prijavljeni v svoj profil na Facebooku

    Prvič v Sloveniji so na voljo tudi podatki o številu uporabnikov, ki so ob obisku slovenskih spletnih medijev prijavljeni v svoje račune na Facebooku. Med brskanjem po spletnih vsebinah je kar 46 odstotkov spletnih uporabnikov prijavljenih v svoj profil na Facebooku, kar kaže na visoko integriranost družabnega omrežja v vsakodnevno uporabo spleta.

    Tehnološke značilnosti slovenskih spletnih uporabnikov

    Analiza uporabljenih operacijskih sistemov kaže, da je še vedno najbolj priljubljen sistem Microsoft Windows. Uporablja ga namreč kar 96,8 odstotka obiskovalcev slovenskih spletnih medijev. Največji delež dosega Windows 7 (57,35 odstotka), starejšo različico Windows XP pa uporablja 30,56 odstotka obiskovalcev. Windows 8 je v času zadnje analize uporabljalo le 5,09 odstotka.

    Pri ločljivosti zaslonov so spletni uporabniki manj enotni. Na prvem mestu je ločljivost zaslona 1280×1024 z 12,87 odstotka, ki je v primerjavi s prejšnjo raziskavo marca letos padla za dobre 3 odstotne točke. Na drugem mestu je ločljivost 1366×768, ki jo je v septembrskem vzorcu uporabljalo 12,85 odstotka spletnih uporabnikov. Manjša ločljivost 1024×768 ostaja z 8,53 odstotka na tretjem mestu.

    17 odstotkov spletnih uporabnikov najdemo tudi na mobilnih napravah

    Iz celotnega vzorca spletnih uporabnikov slovenskih medijev jih je kar 17 odstotkov prisotnih na spletu tudi prek tabličnih računalnikov ali mobilnih telefonov. Največji delež jih odpade na pametne telefone s sistemom Android (63 odstotkov vseh mobilnih naprav) in tablice Android (13 odstotkov). iPhone med telefoni zavzema 8,5 odstotka tržnega deleža, Windows Phone pa 2,4 odstotka. Med vsemi mobilnimi telefoni z dostopom do spleta pa je le še 4,5 odstotka takšnih, ki jih ne klasificiramo na tako imenovane pametne telefone. Razdelitev med tabličnimi računalniki je zelo tesna, saj si Android lasti 51 odstotkov, iPad pa preostalih 49 odstotkov.

    Metodološki podatki

    Analiza je bila izvedena z rešitvijo iPROM AD Server, namenjeno distribuciji, ciljanju in sledenju oglasnega gradiva na spletu. iPROM z omenjeno rešitvijo neprestano spremlja tehnološke značilnosti računalnikov obiskovalcev slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijske sisteme in ločljivosti zaslonov. Analiza je bila opravljena septembra 2013, mesečni vzorec pa je po standardu IAB zajemal 1,5 milijarde meritvenih zahtevkov.

    O podjetju iPROM

    iPROM je vodilna spletna medijska agencija na domačem trgu, ki nudi celovite rešitve za digitalno komuniciranje. Naročnikom zagotavlja pripravo, organizacijo in izvedbo izključno takšnih digitalnih oglaševalskih akcij, ki prinašajo merljive in vidne rezultate. Širok nabor edinstvenih tehnoloških in medijskih rešitev (iPROM AD Server, iPROM Central, iPROM Video, iPROM Svetovanje, iPROM Social, iPROM Search, iPROM Cloud, iPROM Mobile) omogoča izvedbo najobsežnejših in najzahtevnejših digitalnih trženjskih strategij, njihovo optimizacijo in končen uspeh.

    Podjetje je zavezano neodvisnosti in transparentnosti, saj le tako zagotavlja najširši nabor medijskih rešitev v digitalnem okolju – od oglaševanja na vsebinskih spletnih medijih, družabnih omrežij do virusnega oglaševanja in oglaševanja v iskalnikih. Celoten medijski zakup, ki ga opravlja iPROM, temelji na t. i. programski opremi za zakup v oblaku (»Cloud Media Buying«), ki jo razvijajo v družbi iPROM. Lastne programske rešitve zagotavljajo celostno analitiko in dinamično optimizacijo porabe sredstev pri vseh oblikah zakupa medijskega prostora. iPROM sledi smernicam IAB na področju tehnologije za serviranje oglasov, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov in mobilnih oglasov.

    Srdit boj za drugo mesto

    iPROM, d. o. o., Šlandrova ulica 4b

    1231 Ljubljana – Črnuče

    Tel.: 01/ 51 10 787

    www.iprom.si

    2014_SE215_7