0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovUncategorizedSodelovanje z distributerjem za premagovanje izzivov B2B trga

    Sodelovanje z distributerjem za premagovanje izzivov B2B trga

    Dandanes morajo biti proizvajalci elektronskih komponent vseh velikosti uspešni na številnih različnih – in pogosto zapletenih – področjih svojega poslovanja, da bi bili uspešni. Imeti morajo močno digitalno prisotnost, da jih lahko uporabniki najdejo na spletu.

    Digi-Key Electronics
    Avtorica: Missy Hall
    2022-305-11

    Če želijo poslovati na mednarodni ravni, morajo imeti vzpostavljeno infrastrukturo za hitro pošiljanje v države po vsem svetu. Poleg tega morajo proizvajalci svoje izdelke tržiti pravemu občinstvu; plačati ustrezne davke in upoštevati ustrezne zakone v državah, v katerih delujejo in prodajajo; izpolniti morajo pravilno uvozno in izvozno dokumentacijo; ter poleg vsega zagotoviti odlične in učinkovite storitve za stranke. In to je šele začetek!

    Ti izzivi so lahko zelo zastrašujoči, tako za nove zagonske proizvajalce, kot za uveljavljena podjetja – ker se panoga premika tako hitro in so dobavne verige vse bolj globalne narave, je za dobavitelje koristno sodelovati z globalnim distributerjem z visokimi storitvami, kot je Digi-Key, ki lahko obravnavajo bolj zapletene dele prodaje in pošiljanja izdelkov po vsem svetu, s čimer se lahko osredotočijo na tisto, kar delajo najbolje: ustvarjajo najboljše možne izdelke.

    Navajamo nekaj glavnih razlogov za sodelovanje z B2B distributerjem za premagovanje teh izzivov.

    Globalna logistika
    Nedvomno je ena od največjih prednosti sodelovanja z distributerjem – zlasti v dobi pričakovanj glede bliskovito hitre dostave – sposobnost ravnanja s shranjevanjem in pošiljanjem vaših izdelkov strankam po vsem svetu. Logistika vključuje veliko več kot preprosto pakiranje pravega števila delov za izpolnitev naročila.

    Digi-Key skrbi za izvozno dokumentacijo za svoje glavne dobavitelje, kot tudi za določanje prodajnih pogojev (Incoterms) in pogajanja o cenah pošiljanja za večje pošiljke, ki temeljijo na obsegu, z vsemi glavnimi prevozniki. Vse to pomeni veliko enostavnejšo transakcijo za proizvajalce, katerih glavna odgovornost je, da izdelek dostavijo Digi-Key-ju – ostalo poskrbimo mi!

    Digi-Key je uvedel več dodatnih možnosti za dobavitelje, vključno s svojimi programi Digi-Key Marketplace [1] in Fulfilled by Digi-Key [2], ki širijo možnosti za proizvajalce, da delajo z Digi-Key in izkoristijo te prednosti na različne načine.

    Skladnost
    Obstajata dve glavni področji, ko gre za skladnost: skladnost izdelkov in trgovinska skladnost. Obe področji lahko postaneta zelo zapleteni in ključnega pomena je, da stvari naredite pravilno.

    Trgovinska skladnost: Trgovinska skladnost zajema številne prej omenjene vidike globalne logistike, pa tudi dodatna izvozna pravila in predpise, pregled zavrnjenih strank in drugo. Seveda obstajajo tehnološke rešitve, ki obravnavajo te globalne logistične premisleke, vendar je njihova implementacija lahko draga. Delo z distributerjem, ki uporablja te rešitve, je pogosto stroškovno učinkovitejše.

    Proizvodna skladnost: Vsaka država ima svoj niz zakonov in standardov glede tega, kaj se lahko in česa ne sme prodajati znotraj njenih meja. Na primer, enega od vaših izdelkov je morda dobro prodajati v eni državi, v drugi pa ne – ali vsaj ne brez dodatnega označevanja ali dokumentacije. Digi-Key ima skupino strokovnjakov, ki se osredotoča na zagotavljanje skladnosti naših izdelkov z lokalnimi predpisi po vsem svetu – s čimer od proizvajalca prevzame veliko breme.

    Skladnost je absolutno ključnega pomena za globalno prodajo – to je nekaj, za kar morate poskrbeti, da boste imeli vse urejeno, če želite še naprej prodajati na globalnih B2B trgih. Delo z distributerjem, ki ima visok nivo storitev, lahko poenostavi postopek, sprosti dragoceni čas in sredstva za osredotočanje na proizvodnjo.

    Obdavčitev
    Zbiranje in doplačilo ustreznega zneska prometnega davka je že zastrašujoč izziv v samo eni državi, kjer imajo lahko različne regije svoje zakone in predpise. To pomnožite s številom držav, v katerih želite poslovati, in to zelo hitro lahko postane glavobol!

    Podjetja so pogosto prisiljena veliko vlagati v programsko opremo in/ali svetovalce za prometni davek, da strankam ustrezno zaračunavajo davek. Sodelovanje z distributerjem pri prodaji vaših izdelkov pomeni, da njihova ekipa davčnih strokovnjakov in strokovnjakov za DDV nadzoruje spremljanje spreminjajočih se predpisov v vsaki državi in zakonov o digitalnem obdavčevanju.

    Distributerji, kot je Digi-Key, so prav tako dobro seznanjeni z oprostitvami prometnega davka, kar zagotavlja dobro izkušnjo strank tudi na strani prejemnika.

    Prodaja in storitve za stranke
    Številni proizvajalci imajo odlične ekipe za prodajo in podporo strankam – ključnega pomena je ugotoviti, kako to povečati na globalno raven, ko podjetje raste. Tukaj postane močna digitalna prisotnost bistvenega pomena, vključno s funkcijami, kot so samopostrežna vračila, sledenje statusu naročila, spletni klepet v realnem času, podpora v lokalnih jezikih in drugo. Stranke so navajene, da so te možnosti na voljo v nastavitvah B2C, organizacije B2B pa morajo biti sposobne slediti tempu, da izpolnijo pričakovanja.

    Drugi pomisleki glede storitev za stranke, ki jih je treba upoštevati, vključujejo:

    • Možnosti plačila v lokalnih valutah in standardni pogoji v nekaterih državah
    • Prevedene informacije o izdelku in podporne vsebine v lokalne jezike
    • Ponudba API in/ali EDI integracij za naročanje, kot tudi souporaba delov prek rešitev Bill of Materials (BOM)

    Na prodajni strani pa je izjemnega pomena, da lahko dosežete širok krog novih strank in potencialnih strank. Distributer visokih storitev pogosto dela z večjim globalnim trženjskim proračunom, ki se lahko pretvori v oglaševalske proračune, ki pritegnejo nove poglede na njihovo spletno mesto in vaše izdelke. Digi-Key, na primer, ima na svojem spletnem mestu 56 milijonov ogledov strani na mesec!

    Distributerji z visoko storitvijo zagotavljajo veliko teh prodajnih in storitev za stranke ter še veliko več. Nenehno posodabljajo storitve, izboljšujejo in razvijajo, da bi bili v koraku z industrijo in da bi prodali več vaših izdelkov z visoko stopnjo zadovoljstva strank.

    Zaključne misli
    Delo z distributerjem ima številne prednosti, končna prednost pa je, da se lahko zanesete na zaupanja vrednega partnerja, katerega strokovno znanje o globalni prodaji, logistiki in storitvah za stranke lahko vašemu podjetju pomaga doseči več strank po vsem svetu.

    Zaradi številnih zapletenosti in izzivov je lahko vstop – ali ostati pomemben – na svetovnem B2B trgu za proizvajalce komponent katere koli velikosti, lahko težaven. Dobra novica je, da lahko distributerji visokih storitev, kot je Digi-Key, veliko teh odgovornosti prenesejo in da namesto tega svojo energijo osredotočijo na proizvodnjo komponent, ki spodbujajo svetovne inovacije.

    O avtorici
    Missy Hall je podpredsednica razvoja novih trgov pri podjetju Digi-Key Electronics. Digi-Key je vodilni in stalen inovator na področju distribucije elektronskih komponent in izdelkov za avtomatizacijo po vsem svetu. Digi-Key Electronics zagotavlja več kot 10,7 milijona komponent več kot 2200 kakovostnih proizvajalcev blagovnih znamk.

    Viri:
    https://www.digikey.com/en/resources/marketplace
    https://dkplus.digikey.com/fulfilledbydigikey

    https://www.digikey.com