0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaPredstavljamoElektrično mestno vozilo

    Električno mestno vozilo

    Kaj lahko naredimo za izboljšanje učinkovitosti uporabe energije pri mestnem in primestnem prometu? Za prevoz izberemo električno vozilo!

    Predelava vozila

    Pri vožnji z električnim vozilom nismo prikrajšani za užitke. Ob ustrezni izbiri komponent je občutek celo boljši. Maksimalen navor je na voljo že od zagona motorja (slika 1), kar pomeni, da vozilo hitro in enakomerno pospešuje. Vozilo nižjega razreda lahko precej pridobi na udobju saj elektromotor v primerjavi z motorjem z notranjim izgorevanjem praktično ne proizvaja skoraj nič hrupa. Prav tako se na minimum zmanjšajo tudi tresljaji.Slike ni

    Vozilo tega razreda bi bilo zelo zanimivo za razne kurirske službe, saj se brez težav uporablja v mestni gneči, hkrati pa se precej denarja prihrani tudi pri gorivu. Ciljna skupina so pravzaprav vsa podjetja, ki delujejo v mestih in pogosto opravljajo mestne prevoze.

    Smernice za izbiro avtomobila:

    • konstrukcijska zasnova,
    • zanesljivosti,
    • kvaliteta izdelave,
    • dobavljivost in cenovna ugodnost rezervnih delov.

    Zahteve

    • 0 – 100 km/h pod 12 sekund,
    • končna hitrost 130 km/h,
    • doseg 200 km (mešani cikel),
    • masa cca. 1000 kg.

    Slike niIz avtomobila se odstrani motor na notranje izgorevanje (cca. 100kg), izpušni sistem (30kg), rezervoar za gorivo (50kg), ostale komponente povezane z motorjem na notranje izgorevanje (30kg).

    Motorji na notranje izgorevanje pri mestnih avtomobilih imajo navor od 90Nm (1.2 l motor) do 160Nm (športne izvedenke). Predelano vozilo z motorjem ranga Siemens 1PV5135-4WS28 zlahka dosega zastavljene cilje.

    Predviden doseg pri mešanem ciklu vožnje izračunamo s pomočjo sledečih predpostavk: avtomobil z maso 1000 kg in dobro aerodinamiko v povprečju na kilometer prevožene razdalje potrebuje 130Wh. Baterijski sklop s kapaciteto 26kWh, pri navedenih pogojih omogoča do 200 km (26kWh/(130Wh/km)).

    Baterije

    Izhajamo iz podatkov elektromotorja (Siemens 1PV5135-4WS28), torej je cilj nominalna napetost 650 V. Baterijski sklop mora brez škode prenesti maksimalne obremenite, torej pri napetosti 650 V do 120 A toka. Kriterijem karakteristike, zmogljivost, cena, reference najbolje ustreza LiFePO4 tehnologija.

    Celotni članek

    Električno mestno vozilo

    2011_SE188_30

    www.siemens.si

     

     

    Politika zasebnosti

    Spoštujemo vašo zasebnost in se zavezujemo, da bomo osebne podatke, pridobljene prek spletnega informacijskega sistema, skrbno varovali in jih brez vaše privolitve ne bomo posredoval tretji osebi oziroma jih uporabili v druge namene. Ker obstajajo v spletnem informacijskem sistemu določene povezave na druge, zunanje spletne strani, ki niso vezane na nas, ne prevzemamo nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh.

    Hkrati se zavezujemo, da bomo po svojih najboljših možnih močeh varovali podatke in zasebnost obiskovalcev spletne strani .

    Da bi preprečili nepooblaščen dostop do pridobljenih podatkov ali njihovo razkritje, ohranili natančnost osebnih podatkov in zagotovili njihovo ustrezno uporabo, uporabljamo ustrezne tehnične in organizacijske postopke za zavarovanje podatkov, ki jih zbiramo.

    Več: https://svet-el.si/politika-zasebnosti