
Ob strani NI-jevega Avtomobilskega simpozija sem pred mikrofon povabil g. Mayerja, ki je pri NI-ju zadolžen za marketing v vzhodnoevropskih državah in je torej eden glavnih pri tem projektu. Pogovor je bil zanimiv še zlasti, ker g. Mayer dobro pozna tržne razmere.
SE: Lep pozdrav g. Mayer. Letos je NI Avtomobilski simpozij prvičv Sloveniji. Ali nam lahko poveste, zakaj ste se odločili, da ga boste priredili tudi v Sloveniji?
TM: Vsekakor. Za začetek se bom sicer malce vrnil v zgodovino. Zadnjih 10-15 let so napredki v avtomobilski industriji bili gnani z razvojem PC-jev, programske opreme in ugnezdenih sistemov. To je na eni strani pomenilo veliko prednosti za avtomobilsko industrijo, saj je postal razvoj avtomobilov hitrejši. Tako imamo zdaj pred seboj proizvod, katerega funkcionalnost je večinoma definirana s programsko in ne strojno opremo. Zato je danes v modernem avtomobilu veliko procesorjev, ki krmilijo množico elektronike. To pa je velik izziv, saj morajo vse naprave delovati medsebojno usklajeno. To pomeni tudi večfunkcij, nekatere so unikatne in vse skupaj je potrebno testirati. Kot primer poglejmo, da imate vgrajen GPS, telematično enoto, ki združuje GPS in GSM telefon, morda imate dodatne sisteme za avtomatske amortizerje itd. in seveda želite, da vse to deluje. Večfunkcij pomeni večtestiranja. In klasični postopki testiranja, ko ste za vsako funkcijo nabavili specifičen inštrument in napisali določen protokol za testiranje, niso večprimerni. Ne samo zaradi cene, pačpa predvsem zaradi kompleksnosti sistemov. Pristop virtualne inštrumentacije, ki smo ga uvedli v NI, nam daje idealno orodje za rešitev tega kompleksnega problema. Imate programsko opremo Labview, ki s svojo prijaznostjo do uporabnika in po drugi strani s kompleksnostjo omogoča rešitev večine zahtevanih problemov. Naša vhodno-izhodna strojna oprema je zgrajena modularno in je rekonfigurabilna. Zato lahko za vašo zahtevno aplikacijo izbirate in usklajujete med veliko paleto NI naprav ter tako napravite optimalni merilni sistem. Zato smo se 6 do 7 let nazaj odločili, da bomo bolj poglobljeno delali z avtomobilsko industrijo v obliki simpozijev in delavnic. Zaradi stalnega vlaganja v vzhodnoevropske trge smo začeli s serijo delavnic, kjer sodelujemo s proizvajalci, ki prihajajo iz avtomobilske industrije. Ugotovili smo namreč, da je avtomobilska industrija močan gonilnik ekonomije. Videli smo tudi, da je v vzhodnoevropskih državah večR&D centrov in preizkuševalnih birojev kot na zahodu, zato je padla odločitev za delavnice.
National Instruments Avtomobilski simpozij
2009_SE160_28
