0,00 €

V košarici ni izdelkov.

0,00 €

V košarici ni izdelkov.

More
    DomovRevijaProgramiranjeGestIC: Razpoznavanje kretenj – 2. del

    GestIC: Razpoznavanje kretenj – 2. del

    Poceni tehnologija trirazsežnega razpoznavanja kretenj pomeni pravo revolucijo na področju računalništva, podobno kot izum računalniške miške iz konca šestdesetih let. Kako uporabljamo Microchipov GestIC in kako ga vgradimo v lastne aplikacije?

    Slike niGestIC je prvi sistem za razpoznavanje kretenj, ki namesto kamere in zapletene programske opreme za razpoznavanje slik za zajem podatkov uporablja električno polje. Zato je dosti enostavnejši za implementacijo in ni občutljiv na svetlobne pogoje. Temelji na specializiranem mikrokontrolerskem čipu MGC3130, razvitemu na osnovi MGC3030.

    V preteklem nadaljevanju smo predstavili osnovne funkcionalnosti ter razvojna orodja in okolja tehnologije GestIC. Spoznali smo tudi načine pravilne namestitve razvojnih orodij.

    Tokrat se bomo lotili razvoja lastne aplikacije za Windows s pomočjo 3DTouchPad SDK 0.9, ki nam bo služila kot model uporabe tehnologije GesIC. Znanje bomo v prihodnjem nadaljevanju uporabili tudi pri preučevanju GestIC s Hilllstarovim razvojnim kompletom in vsekakor tudi za uporabo GestIC v drugih operacijskih sistemih.

    Kako začeti?

    Slike niZa razvoj lastnih aplikacij pa je najpomembnejša ploščica z elektrodami, ki jo lahko povežemo tudi z lastnim krmilnim vezjem na osnovi MGC3130. A za razvoj programske opreme je gotovo enostavneje, če si omislimo lepo oblikovano ploščico GestiC za PC ali pa razvojno ploščo, ki ponuja tudi možnost prototipne vgradnje lastne strojne aplikacije. Mi smo izbrali 3DTouchPad in Hillstarov razvojni paket.

    3DTouchPad ima prednaloženo programsko knjižnico, združljivo s programskim razvojnim paketom 3DTouchPad SDK 0.9, medtem ko ima Hillstarov razvojni paket prednaloženo programsko knjižnico, združljivo z MGC3030/3130 Software SDK 1.2.0. Razlike so tudi pri povezavi z osebnim računalnikom, kjer skoraj vsak proizvajalec uporablja lastni most med I2C in USB. Vseeno sta obe razvojni ploščici združljivi z demonstracijsko aplikacijo Avrea 2.0.0.

    Vsekakor pa si želimo tudi sami izdelati programsko in strojno aplikacijo. Prva bo program v enem od operacijskih sistemov, ki ga bomo sestavili tokrat, druga pa vgrajena aplikacija za PIC32, ki jo bomo prihranili za prihodnjič.

    Razvojne programske knjižnice

    Programska knjižnica 3D TouchPad SDK 0.9 vsebuje primere kode za Windows in Linux. Primeri za Windows so pripravljeni za razvojno okolje Microsoft Visual Studio 2010 ali novejši. Mi smo uporabili različico 2015, ki vsak projekt tudi samodejno prilagodi. A preden se lotimo prevajanja programske kode, moramo v projektu nastaviti poti do programskih knjižnic v 3D TouchPad SDK. Tistim z malo manj programerskih izkušenj povejmo, da so nastavitve v spustnem meniju Project. V njem kliknemo »<ime projekta> properties«, ki je v spustnem meniju čisto spodaj. Nato dodamo pot do <namestitvena mapa 3DTouchPad SDK>apiinclude v Include Directories, potem pa še pot do <namestitvena mapa 3DTouchPad SDK>apilib v Library Directories. Zdaj lahko projekt prevedemo.

    Mi smo za začetek izbrali projekt s preprostim imenom Console, ki v okno za ukazni poziv v tekstovni grafiki sproti prikazuje vse izmerjene vrednosti iz 3DTouchPada. Pri tem grafike ne pogrešamo – nasprotno, še bolj zadovoljni smo, da je koda čista in preprosta. Izvorno kodo in tudi izvedljiv program najdemo v mapi do <namestitvena mapa 3DTouchPad SDK> appsWindowsconsole. Ko so podatki na voljo, se lahko vselej sami »pozabavamo« še s poljubnim načinom tekstovnega in/ali grafičnega okenskega prikaza. Ta del programa prepuščamo domišljiji bralcev. Povejmo le še, da so zajeti podatki popolni. V realnem času prejemamo tako vse 3D, kot 2D koordinate; ko z roko preletimo 3DTouchPad in do 10 vrednosti večtočkovnega dotika, ali se tablice za zaznavanje kretenj dotaknemo z enim ali več prsti. Dobivamo tudi opise kretenj, ki jih 3DTouchPad zazna.

    Celotni članek

    GestIC: Razpoznavanje kretenj – 2. del

    2016_SE243_28

    Prejšnji članek
    Naslednji članek