
Poleg tega integracija podatkov iz več različnih tipov tipal odpira nove, še bolj zapletene načine uporabe.

Tipala že delajo v dvojicah, da omogočijo celovitejšo sliko zadnje strani, bokov in sprednje strani vozila. Pomočniki za vzvratno vožnjo in parkiranje na primer kombinirajo podatke iz različnih tipal, da omogočijo preglednost mrtvih kotov. Vedno pogosteje se uporabljajo bolj kompleksni sistemi, ki jim pravimo “zlitje tipal”. Njihov cilj je obdelava in integracija podatkov iz različnih sistemov, ki vključujejo kamere, radar in lasersko merjenje razdalje.
Hkraten razvoj tehnologije, na primer slikovne naprave z višjo ločljivostjo, hitrejši algoritmi, sistemi na integriranem vezju in večjedrni procesorji, izboljšuje zmogljivost teh varnostnih funkcij, še zlasti njihovo zmožnost delovanja ponoči in v slabi vidljivosti. Industrijski vizionarji napovedujejo osrednje vozlišče oziroma krmilni sistem, ki bo zbiral, obdeloval in ovrednotil zunanje in notranje informacije ter tako postal osnova za inteligentnega kopilota. Nekateri raziskovalci trga so tudi odkrili, da se spreminja odnos voznikov, ki zdaj bolj sprejemajo idejo proaktivne varnosti in sistemov za pomoč vozniku.
Zaznavanje ceste pred (in za!) vami 2009_SE167_18