S kratico BMS (Battery Management System) označujemo elektronski sklop ki nadzoruje stanje akumulatorskih celic.

Zaradi običajno prostorskih in termalnih omejitev imajo tovrstni BMSi tok balansiranja precej majhen, običajno v rangu 50 do 100 mA, kar zna biti precej malo v primeru, da je polnilni tok večji. Zavedati se moramo, da moramo pri balansiranju odvečno energijo v obliki toplote odvajati, kar pri določenih izvedbah baterijskih paketov sploh ni mogoče (plastično zaprto ohišje …) in je nizek tok balansiranja tako kompromis.
Če izdelujemo svoj akumulatorski paket, pa si lahko privoščimo izvedbo ohišja, ki bo dopuščala več hlajenja. Paziti moramo predvsem na to, da toplota ne bo grela neposredno akumulatorskih celic, kar jih bo na krajši ali daljši rok uničilo. Pri veliko nizkocenovnih paketih je BMS fiksiran direktno na eno celico in v 90% je ta celica tista, ki prva odpove, saj se je grela dosti več od ostalih.
Oglejmo si tak “standardni” BMS za 8 celic

Enostavne BMS enote
ECAT, Gregor Maček s.p.
PE: Špruha 33
1236 Trzin
GSM: 040 558 928
2016_SE244_7

